Käyttäjäpalvelut toimii joustavasti tukena asiakkaan kaikissa ICT-asioissa. Tukea tarjotaan kannettaville ja pöytätyöasemille sekä mobiililaitteille. Tukeen sisältyy laitteiden elinkaaren hallinta, tilauksesta tietoturvalliseen poistoon.
Ratkaisukeskus palvelee asiakkaita yhden yhteydenottopisteen periaatteella puhelimitse arkisin klo 8-16 tai 24/7, palvelu on sovitettavissa täysin asiakkaan tarpeiden mukaisesti.
Asiakkaiden käytössä ovat myös seuraavat palvelukanavat: sähköinen palveluportaali, Taustasovellus työasemiin ja sähköposti. Asiakas saa omasta palveluportaalistaan kokonaiskuvan KSTiedolla työn alla olevista häiriöilmoituksista ja palvelupyynnöistä. Palveluportaalin kautta asiakas saa halutessaan tilattavakseen kaikki ICT-laitteet.
Ratkaisukeskuksen lisäksi tukea tarjoavat lähitukitiimit, jotka toimivat asiakkaan tiloissa tietoteknisten laitteistojen ja ohjelmistojen asennus- ja huoltotehtävissä ja ongelmanselvityksissä.
ICT-tuen lisäksi ratkaisukeskus palvelee asiakkaita puhelinvaihdepalvelulla ja asiakaspalveluratkaisuilla. Myös nämä palvelut ovat täysin sovitettavissa asiakkaan tarpeiden mukaisesti.
Hieno juttu! Olethan yhteydessä meidän palvelusta vastaavaan henkilöön: