Käyttäjäpalvelut
Täysivaltainen tukiratkaisu

Käyttäjäpalvelumme tuottaa kattavan valikoiman palveluja asiakkaidemme käyttöön

Käyttäjäpalvelut toimii joustavasti tukena asiakkaan kaikissa ICT-asioissa. Tukea tarjotaan kannettaville ja pöytätyöasemille sekä mobiililaitteille. Tukeen sisältyy laitteiden elinkaaren hallinta, tilauksesta tietoturvalliseen poistoon.

Ratkaisukeskus palvelee asiakkaita yhden yhteydenottopisteen periaatteella puhelimitse arkisin klo 8-16 tai 24/7, palvelu on sovitettavissa täysin asiakkaan tarpeiden mukaisesti.

Asiakkaiden käytössä ovat myös seuraavat palvelukanavat: sähköinen palveluportaali, Taustasovellus työasemiin ja sähköposti. Asiakas saa omasta palveluportaalistaan kokonaiskuvan KSTiedolla työn alla olevista häiriöilmoituksista ja palvelupyynnöistä. Palveluportaalin kautta asiakas saa halutessaan tilattavakseen kaikki ICT-laitteet.

Ratkaisukeskuksen lisäksi tukea tarjoavat lähitukitiimit, jotka toimivat asiakkaan tiloissa tietoteknisten laitteistojen ja ohjelmistojen asennus- ja huoltotehtävissä ja ongelmanselvityksissä.

ICT-tuen lisäksi ratkaisukeskus palvelee asiakkaita puhelinvaihdepalvelulla ja asiakaspalveluratkaisuilla. Myös nämä palvelut ovat täysin sovitettavissa asiakkaan tarpeiden mukaisesti.


Olemme helposti lähestyttäviä

Olemme helposti lähestyttäviä

Olemme ratkaisukeskeisiä

Olemme ratkaisukeskeisiä

Palvelumme on auttavaa ja luotettavaa

Palvelumme on auttavaa ja luotettavaa

Hyödyt asiakkaalle

  • Loppukäyttäjillä on yksi kanava kaikkiin ICT-yhteydenottoihin
  • Kotimainen asiantuntijatason käyttäjätuki
  • Asiakkaan työn tuottavuus ja työtyytyväisyys kasvaa
  • Asiakas saa käyttöönsä nykyaikaiset toimisto- ja viestintäratkaisut
  • Koulutetun tukihenkilöstön asiantuntemus on käyttäjien tukena eri tilanteissa
  • Vapauttaa asiakkaan resurssit ydintehtävän hoitoon
  • Ammattitaitoista ja tasalaatuista palvelua

Kiinnostuitko?

Hieno juttu! Olethan yhteydessä meidän palvelusta vastaavaan henkilöön:


Minna Rehn
Minna Rehn Palvelupäällikkö 040 827 2115